Radno vrijemeMALOPRODAJA: Pon-Pet: 07:00 do 20:00, Sub: 07:00 do 12:00VELEPRODAJA: Pon-Pet: 08:00 do 19:00, Sub: 08:00 do 12:00
Košarica za kupovinu

Uvjeti poslovanja servisa

Reklamacija u jamstvenom roku se ostvaruje u ovlaštenom servisu zajedno s kopijom računa, jamstvenim listom, priborom (punjač, baterija, kabeli) te detaljnim opisom kvara, uz obvezno ostavljanje imena i prezimena, adrese, telefona i e-mail adrese korisnika ili vlasnika. O promjeni kontakta dužni ste nas obavijestiti.

Svi nedostaci kao što su oštećenja i ogrebotine moraju biti prijavljeni kod slanja proizvoda na servis. Završnu provjeru fizičkih oštećenja obavlja Melcomp d.o.o. prilikom pregleda proizvoda u statusu dijagnostike. Zadržavamo pravo da odbijemo popravak uređaja prema jamstvenim pravilima ukoliko prilikom dijagnostike utvrdimo da je kvar ili oštećenje izazvano korisnikovom greškom, nepravilnom uporabom ili zapuštanjem uređaja, nepridržavanjem uputa o rukovanju, pokušaju samostalnog popravka, višom silom i sl. Uređaje održavajte prema uputi.

Trošak i odgovornost dostave uređaja u servis i iz servisa snosi korisnik ili posrednik ako nije drugačije određeno u uvjetima dostave za taj proizvod. Trošak dostave i logistike može biti naplaćen ukoliko je izvršen popravak koji ne podliježe uvjetima za jamstveni popravak prema uvjetima izdanim od proizvođača.

Operativni sistemi (Microsoft Windows, ostali programi), programske greške, virusima zaražena računala, instalacija i reinstalacija te podešavanje istih nije pokriveno jamstvenim pravima. Takve usluge pregleda i otklanjanja kvara se posebno naplaćuju prema važećem cjeniku. Održavanje programske opreme i briga o rezervnoj kopiji podataka na računalu je u domeni korisnika uređaja.

Melcomp d.o.o. ne odgovara za podatke na računalu, HDD uređaju, mediju ili bilo kojem drugom uređaju koji služi za pohranu podataka. Slijedom toga korisnik je dužan napraviti sigurnosnu kopiju prije dostave uređaja na servis. Usluga spašavanja podataka može biti naplaćena u dogovoru sa korisnikom.

U slučaju van jamstvenog popravka, popravke do 30% tržišne vrijednosti proizvoda, a koji ne prelaze vrijednost od 500,00 kuna (uključujući PDV) smatramo ekonomski isplativima. U svim ostalim slučajevima tražimo pismeno očitovanje temeljem ponude i radnog naloga. Na odluku korisnika čekamo 15 kalendarskih dana. Nakon istega toga roka, proizvod vraćamo korisniku uz naplatu troškova dijagnostike, te troškove dostave i skladištenja prema važećem cjeniku.

U slučaju kad nam jamstveni uređaj dođe na servis s kvarom npr. grafičke kartice ili matične ploče koji uzrokuje smanjenu funkcionalnost računala kao što je blokiranje računala u radu, artefakti po ekranu, prelijevanje boja, pristupa se posebnom dijagnostičkom programu. Ukoliko su kvarovi na npr. grafičkoj kartici ili matičnoj ploči znatni moguć je potpuni prestanak rada uređaja tokom zahvata. Melcomp d.o.o. u tim slučajevima ne snosi rizik niti odgovornost za takve uzrokovane pojave kvara koji mogu nastupiti tijekom dijagnostike i servisiranja. U slučaju van jamstvenom popravka koji nije uspio ili je stranka odustala od popravka naplaćuje se dijagnostika prema važećem cjeniku. Uvijek radimo zahvate povoljne za korisnika uređaja u najboljoj namjeri. U nekim slučajevima možemo ponuditi otkup uređaja u zamjenu za troškove dijagnostike ili popust kod kupnje novog uređaja.

Svi rezervni dijelovi ugrađeni u proizvode kojima je isteklo jamstvo, ostaju u vlasništvu tvrtke Melcomp d.o.o. do uplate punog iznosa popravka prema izdanoj ponudi ili računu. Uređaje isporučujemo tek po izvršenoj uplati. Zamijenjeni dijelovi uređaja u jamstvu vlasništvo su proizvođača kojem se vraćaju.

Ukoliko korisnik ne preuzme uređaj u roku od 15 dana od završetka popravka ili dijagnostike moguća je naplata skladištenja u iznosu 5,00 kuna za svaki dan skladištenja.

Za uređaje koji neće biti preuzeti u roku od 90 dana, a bez prethodnog dogovora o produljenom čekanju, ne odgovaramo i mogu biti rashodovani.

Korisnik je jasno i unaprijed upoznat sa uvjetima poslovanja na našoj web stranici, primci ili na upit i smatramo da je suglasan sa svim uvjetima poslovanja servisa i cijenama servisa prema važećem cjeniku.

Preuzimanje uređaja sa servisa moguće je jedino uz predočenje servisne primke!

Informacije o dobavljivosti i cijenama rezervnih dijelova možete dobiti upitom na e-mail: servis@melcomp.hr


?>